بیزبلاگر، فرزاد زمانی

بیزبلاگر، روزنوشتهای فرزاد زمانی

بیزبلاگر، فرزاد زمانی

بیزبلاگر، روزنوشتهای فرزاد زمانی

بیزبلاگر

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

سلام و خداقوت

من فرزاد زمانی هستم. از اواخر دهه هفتاد با اینترنت آشنا شدم و از همان اوایل با شناسه بیزبلاگر در وبلاگستان و بعد در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و مدتی هم در دمین بیزبلاگر وبلاگ داشتم. همچنان با همین شناسه در وب فعالیت میکنم و تلاش میکنم بیزبلاگر را بعنوان برند شخصی مطرح و ارتقا دهم. شما می توانید محتوایی که در همه این سالها در فضای وب تولید کرده ام با همین شناسه در همه شبکه های اجتماعی و وبلاگها پیدا کنید! 

این سایت بعنوان سایت شخصی من بروز شده و ارتقا خواهد یافت. در مسیر کسب و کار و حدود 25 سال فعالیت اقتصادی بسیار پرفراز و نشیب، محصولات فکری، فرهنگی و اقتصادی داشته ام که به مرور به این سایت لینک و معرفی خواهد شد. فعالیت های همه این سالها و تجربیات ارزشمند، شیرین و دردناک را هم مرور خواهد کرد.

از پیگیری مطالبم از شما متشکرم.

@bizbloger

  • فرزاد زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی